Publications

Books

Δουκάκης, Σ. Δουληγέρης, Χ., Καρβουνίδης, Θ., Κοίλιας, Χ. & Πέρδος, Α. (2014). Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ, Σχολικό Βιβλίο μαθητή γενικής παιδείας Β΄ τάξης ΓΕΛ, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων-Διόφαντος.

Δουκάκης, Σ., Ψαλτίδου, Α. & Γιαννοπούλου, Π. (2014). Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Τόμος Β’, Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ., Ψαλτίδου, Α. & Γιαννοπούλου, Π. (2011). Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Τόμος Α’, Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ. (Επιμ.) (2010). Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον, Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ), Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα.

Περιεχόμενα του βιβλίου

Δουκάκης, Σ., & Ψαλτίδου, Α. (2002). Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα. (Εξαντλήθηκε).

Γκίνογλου, Π., & Δουκάκης, Σ. (2002). Μετάδοση Δεδομένων και Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα.

Journals

Σαράφης, Ι., Πέρδος, Α., Ντρίζος, Δ. & Δουκάκης, Σ. (2013). Θεώρημα Bolzano: Μία Διδακτική Προσέγγιση στο Πλαίσιο της Αλληλεπίδρασης των Μαθηματικών και του Προγραμματισμού, Αστρολάβος, Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, 20, 64-78.

Giannakos, M. N., Doukakis, S., Pappas, I. O., Adamopoulos, N., & Giannopoulou, P. (2014). Investigating teachers’ confidence on technological pedagogical and content knowledge: an initial validation of TPACK scales in K-12 computing education context. Journal of Computers in Education 2(1), 43-59.

Doukakis, S., Giannakos, M., Koilias, C., & Vlamos, P. (2013). Measuring Students’ Acceptance and Confidence on Algorithms and Programming: The Impact of the Engagement with CS on Secondary Education, Informatics in Education, 12(2), 57-70.

Doukakis, S., & Koutroumpa, C. (2013). A pilot e-tutoring program for students of secondary education, International Journal of Information Technology & Computer Science, 12(1), 16-23.

Doukakis, S., Vrontakis, Μ., Diamadis, C., & Μihalopoulou, G. (2013). Exploring students’ attitudes to learning mathematics with the use of microexperiments via Information and Communication Technologies, International Journal of Information Technology & Computer Science, 12(1), 25- 29.

Doukakis, S., Koilias, C., & Chionidou-Moskofoglou, M. (2011). An undergraduate primary education teaching practicum design and undergraduate primary teachers’ satisfaction on developing technological, pedagogical and mathematical knowledge, Int. Journal Teaching and Case Studies, Vol. 3, Nos. 2/3/4, pp. 180-195.

Zibidis, D., Chionidou-Moskofoglou, M., & Doukakis, S. (2011). Primary teachers’ embedding educational software of mathematics in their teaching practices, Int. Journal of Teaching and Case Studies, Vol. 3, Nos. 2/3/4, pp. 216-227.

Doukakis, S., Chionidou-Moskofoglou, M., Mangina-Phelan, E., & Roussos, P. (2010). Researching technological and mathematical knowledge (TCK) of undergraduate primary teachers, Int. Journal Technology Enhanced Learning,Vol. 2, No. 4, pp. 372-382.

Ζυμπίδης, Δ., Δουκάκης, Σ., & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ. (2010). Η αξιοποίηση των εκπαιδευτικών λογισμικών των Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Περιοδικό Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών «Μέντορας», Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Τεύχος 12, σελ. 3-18.

Studies-Μελέτες

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη για την Ανίχνευση Επιμορφωτικών Αναγκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη για την Ανίχνευση Επιμορφωτικών Αναγκών στην Τεχνική Εκπαίδευση, Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Διερεύνηση, καταγραφή και αποτύπωση της ευρωπαϊκής διάστασης της επιμόρφωσης, σε σχέση με την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη με θέμα: «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός», Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη με θέμα: Τήρηση φακέλου εργασιών μαθητή – αξιολόγηση, Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη με θέμα: «Κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθήματα ειδικότητας ΤΕΕ. Κριτήρια αξιολόγησης: 1) Λογισμικού, 2) Σχολικών εγχειριδίων, 3) Προγραμμάτων σπουδών», Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη με θέμα: «Κριτήρια αξιολόγησης εργαστηριακού εξοπλισμού για τα μαθήματα ειδικότητας ΤΕΕ», Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Bιτσιλάκη-Σορωνιάτη, Χ., Γκασούκα, Μ., Φώκιαλη, Π., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Βασιλειάδης, Α., Ευθυμίου, Η., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Σιωμάδης, Β. (2007). Μελέτη με θέμα: «Σύγχρονες επαγγελματικές δεξιότητες στην αγορά εργασίας για τους απόφοιτους ΤΕΕ», Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Book chapters

Doukakis, S. (2015). Exploring Undergraduate Student-Teachers’ Transformation of Technological Pedagogical Knowledge in Mathematics Regarding Pupils’ Assessment. In M.S. Khine (Ed.) New directions in technological pedagogical content knowledge research: Multiple perspectives (pp. 279–301). Charlotte, NC: Information Age Publishing.

Doukakis, S., Koilias, C., Adamopoulos, N., & Giannopoulou, P. (2013). Computer Science Teachers’ In-service Training Needs and Their Technological Pedagogical Content Knowledge. In M. D. Lytras, D. Ruan, R. D. Tennyson, P. O. De Pablos, F. J. G. Peñalvo, & L. Rusu (Eds.), Information Systems, E-learning, and Knowledge Management Research Communications in Computer and Information Science (pp. 311–316). Springer Berlin Heidelberg.

Δουκάκης, Σ. & Μοσκοφόγλου-Χιονίδου, Μ. (2012). Αξιοποίηση κοινοτήτων μάθησης στο πλαίσιο προγράμματος προπτυχιακής εκπαίδευσης εν δυνάμει εκπαιδευτικών. Στο Μ. Μεϊμάρης & Δ. Γκούσκος (Επιμ.) Μελέτη και καταγραφή της στάθμης καινοτομικών πρωτοβουλιών και καλών πρακτικών για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (σ. 543-550). Αθήνα: Έργο ενημέρωσης «Μάθηση 2.0 plus».

Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., Αδαμόπουλος, Ν., Στέργου, Σ., Τσιωτάκης, Π., & Ψαλτίδου, Α. (2010). Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: Εμπειρική έρευνα σε εκπαιδευτικούς, στο Δουκάκης Σ. (Επιμ.) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον, Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ), Αθήνα, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, σελ. 17-66.

Χιονίδου, Μ., Ζυμπίδης, Δ., & Δουκάκης, Σ. (2009). Εμπειρίες από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που χρησιμοποιούν λογισμικό στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Μια μελέτη περίπτωσης, στο Αυγερινός Ε., (Επιμ.), Σύγχρονες τάσεις για την Συνεισφορά των Νέων Τεχνολογιών σε μια Ποιοτική Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αιγαίου, Αθήνα, σελ. 231-240.

Conferences

International Conferences

Giannakos, M. N., Doukakis, S., Crompton, H., Chrisochoides, N., & Adamopoulos, N. (2014). Examining and Mapping CS Teachers’ Technological, Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) in K-12 Schools. In 2014 Frontiers in Education (pp. 2515–2521). Madrid: IEEE.

Doukakis, S., Koutroumpa, C., Chira, T., & Michalopoulou, G. (2013). A pilot e-tutoring program for first and second grade students of lower secondary education (Gymnasio). In A. Lionarakis (Ed.), 7th International Conference in Open & Distance Learning (Vol. 2, pp. 198–211). Athens: Hellenic Network of Open and Distance Education.

Doukakis, S., Koutroumpa, C., Despi, O., Raffa, E., Chira, T., & Michalopoulou, G. (2013). A case study of e-tutors’ training program. In 12th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training (ITHET). Antalya, Turkey: ieee. doi:10.1109/ITHET.2013.6671052.

Doukakis, S., & Matzakos, N. (2013). Training prospective engineering educators in the use of GeoGebra for simulation construction. In 12th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training (ITHET). Antalya, Turkey: ieee. doi:10.1109/ITHET.2013.6671048.

Lymperopoulou, E., & Doukakis, S. (2013). The reconstruction of meaning for the congruence of triangles with turtle geometry. In E. Faggiano & A. Montone (Eds.), 11th International Conference on Technology in Mathematics Teaching (pp. 174–179). Bari, Italy.

Giannakos, M., Doukakis, S., Vlamos, P. & Koilias, Ch. (2011). Programming in Secondary Education: Benefits and Perspectives, ITiCSE’11, June 27-29, 2011, Darmstadt, Germany, pp 349.

Doukakis, S., Chionidou-Moskofoglou, M., & Zibidis, D. (2011). Researching Technological, Pedagogical and Mathematical Undergraduate Primary Teachers’ Knowledge (TPACK), in Pytlak, M., Rowland, T., Swoboda, E. (Eds.) Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 7), 9-13 February 2011, Rzeszów, Poland, pp. 2288-2297.

Doukakis, S., Chionidou-Moskofoglou, M., & Mangina-Phelan, E. (2010). Undergraduate primary teachers’ preparedness to use national mathematical software in the classroom, in Fernstrom, K., (Ed.): Readings in Technology and Education: Proceedings of ICICTE 2010, 8-10 July 2010, Corfu, Greece, pp. 279-289.

Doukakis, S., Psaltidou, A., Stavraki, A., Adamopoulos, N., Tsiotakis, P., & Stergou, S. (2010). Measuring the technological pedagogical content knowledge (TPACK) of in-service teachers of computer science who teach algorithms and programming in upper secondary education, in Fernstrom, K., (Ed.): Readings in Technology and Education: Proceedings of ICICTE 2010, 8-10 July 2010, Corfu, Greece, pp. 442-452.

Doukakis, S., Chionidou-Moskofoglou, M., Mangina-Phelan, E., & Roussos, P. (2010). Measuring Technological and Content Knowledge of Undergraduate Primary Teachers in Mathematics, in Lytras, D.M., Pablos, P.O., Avison, D., Sipior, J., Jin, Q., Leal, W., Uden, L., Thomas, M., Cervai, S. & Horner, D. (Eds.), Proceedings First International Conference, TECH-EDUCATION 2010, Technology Enhanced Learning. Quality of Teaching and Educational Reform, 19-21 May, 2010, Athens, Greece, Communications in Computer and Information Science, Vol. 73, Springer, pp. 405-410.

Doukakis, S., Koilias, Ch., & Chionidou-Moskofoglou, M. (2010). Students’ Satisfaction with an Undergraduate Primary Education Teaching Practicum Design on Developing Technological, Pedagogical and Mathematical Knowledge in Lytras, D.M., Pablos, P.O., Avison, D., Sipior, J., Jin, Q., Leal, W., Uden, L., Thomas, M., Cervai, S. & Horner, D. (Eds.), Proceedings First International Conference, TECH-EDUCATION 2010, Technology Enhanced Learning. Quality of Teaching and Educational Reform, 19-21 May, 2010, Athens, Greece,  Communications in Computer and Information Science, Vol. 73, Springer, pp. 661-666.

Doukakis, S., Chionidou-Moskofoglou, M., & Zibidis, D. (2010). An undergraduate primary education students’ teaching practicum design on developing technological, pedagogical and mathematical knowledge (TPACK) via teaching Scenarios, British Congress of Mathematics Education, BCME7: Mathematical Progressions, Research reports on the professional development of teachers, 6-9 April 2010, Manchester, UK.

Doukakis, S., Chionidou-Moskofoglou, M., & Mangina-Phelan, E. (2009). Undergraduate primary teachers’ learning styles and their use of ICT & National mathematics software, in Fernstrom, K., (Ed.): Readings in Technology and Education: Proceedings of the international conference of information communication technologies in education, ICICTE 2009, 9-11 July 2009, Corfu, Greece, pp. 219-233.

Chionidou, M., Zibidis, D., & Doukakis, S. (2007). Greek primary teachers’ embedding mathematical software. Shulman’s categories and Habermasian interests. In: E.P. Avgerinos & A. Gagatsis (eds.), Current trends in Mathematics Education. Proceedings of 5th MEDCONF 2007 (Mediterranean Conference on Mathematics Education), 13-15 April 2007, Rhodes, Greece. Athens: New Technologies Publications, pp. 235-243.

Chionidou, M., Doukakis, S., & Zibidis, D. (2007). Students’ portfolio assessment in mathematics for grades 10th to 12th. The case of e-portfolio. In: E.P. Avgerinos & A. Gagatsis (eds.), Current trends in Mathematics Education. Proceedings of 5th MEDCONF 2007 (Mediterranean Conference on Mathematics Education), 13-15 April 2007, Rhodes, Greece, New Technologies Publications, pp. 409-420.

Chionidou-Moskofoglou, M., Doukakis, S., & Lappa, A. (2005). The use of e-portfolios in Teaching and Assessment, Proceedings of the 7th International Conference on Technology in Mathematics Teaching, 26-29 July 2005, Bristol, UK, pp. 224 – 232.

Ελληνικά Συνέδρια

Δουκάκης, Σ., Βακερλής, Γ., & Μιχαλοπούλου, Γ. (2015). E-tutoring και ένα μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εν ενεργεία εκπαιδευτικών για να αναλάβουν το ρόλο του e-tutor. Στο Β. Δαγδιλέλης, Α. Λαδιάς, Κ. Μπίκος, Ε. Ντρενογιάννη, & Μ. Τσιτουρίδου (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Θεσσαλονίκη.

Δουκάκης, Σ. (2015). Μαθηματικοί Πειραματισμοί με το GeoGebra στα tablets. Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας του ομίλου MathGeTa. Στο Κολοκοτρώνης, Δ., Λιόβας, Δ., Στεφανίδης, Β., Σταθόπουλος, Κ., Λιάκος, Η., Κοντογεωργίου, Α. & Δέγγλερη, Σ. (Επιμ.), Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Τόμος Ι, σ. 948-955), Λάρισα.

Πέρδος, Α., Δουκάκης, Σ., Γιαννοπούλου, Ν., & Σαράφης, Ι. (υπό δημοσίευση). Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Κρυπτογράφησης-Αποκρυπτογράφησης Κειμένου με Βάση Αλγόριθμους Μετάθεσης. 7th Conference on Informatics in Education, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Αθήνα.

Βακερλής, Γ., & Δουκάκης, Σ. (2014). Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική εκπαίδευση. Το PIERCE e-tutoring online program. Στο Ν. Αλεξανδρής, Χ. Δουληγέρης, Π. Βλάμος & Β. Μπελεσιώτης (Επιμ.). 6th Conference on Informatics in Education 2014, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, (σ. 680-689), Κέρκυρα.

Σαββιδάκη, Α., & Δουκάκης, Σ. (2014). Διδακτικό σενάριο: Η έννοια του προβλήματος και η διαδικασία επίλυσής του με τη χρήση αλγορίθμου. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.). 7o Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής», (σ. 394-399), Ρέθυμνο.

Δουκάκης, Σ., Χήρα, Θ., Μιχαλοπούλου, Γ., & Κουτρούμπα, Κ. (2014). Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική εκπαίδευση. Η περίπτωση του PIERCE e-tutoring online program. Στο Κ. Κασιμάτη, & Μ. Αργυρίου (Επιμ.). Στο 5o Διεθνές Συνέδριο, Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση: Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. (σ. 341-348), Αθήνα.

Λυμπεροπούλου, Λ., Δουκάκης, Σ., & Μισυρλής, Δ. (2014). Έχει βάση (β) το εμβαδό του τριγώνου. Στο 5ο συνέδριο της Ένωσης ερευνητών διδακτικής των Μαθηματικών, με θέμα: Τα μαθηματικά στο σχολείο και στην καθημερινή ζωή. Φλώρινα.

Δουκάκης, Σ., & Σαράφης, Ι. (2014). Μαθηματική εκπαίδευση στο γυμνάσιο με χρήση φύλλων εργασίας και μικροπειραμάτων. Στο 5ο συνέδριο της Ένωσης ερευνητών διδακτικής των Μαθηματικών, με θέμα: Τα μαθηματικά στο σχολείο και στην καθημερινή ζωή. Φλώρινα.

Δουκάκης, Σ., Βροντάκης, Μ., Μιχαλοπούλου, Γ., & Διαμάντης, Χ. (2013). Διερεύνηση απόψεων μαθητών/τριών Γυμνασίου για την διαδικασία μάθησης Μαθηματικών με τη χρήση μικροπειραμάτων μέσω ΤΠΕ. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ., Μοσκοφόγλου-Χιονίδου, Μ., & Ζυμπίδης, Δ. (2012). Διερεύνηση του Μετασχηματισμού της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Φοιτητών/τριών στα Μαθηματικά, στο πλαίσιο της Προπτυχιακής τους Εκπαίδευσης και μετέπειτα Σχολικής τους Δράσης, στον άξονα του Προγράμματος Σπουδών. Στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης, & Η. Καρασαββίδης (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Βόλος.

Ψαλτίδου, Αλ., Δουκάκης, Σ., & Γιαννοπούλου, Π. (2012). Τα σ(χ)ήματα του κώδικα διαδικτυακής κυκλοφορίας. (ΚΩ.ΔΙ.ΚΥ.). Στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης, & Η. Καρασαββίδης (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Βόλος.

Μοσκοφόγλου-Χιονίδου. Μ., Λιαράκου, Γ., Βαστή, Ε., Γιακουμάκης, Γ., Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., Κετικίδου, Γ., Κουβαρά, Ε., Κουμπιάς, Δ., Κωσταντίνου, Χ., Λαζάρου, Ε., Μαραγκού, Β., Παπαϊωάννου, Π., & Τσιάβου, Α. (2012). Το Παιχνίδι Ευρω-Αξιόπολη με χρήση Μαθηματικών εννοιών, κοινωνικοπολιτισμικών αξιών και Αειφόρου Ανάπτυξης. Στα Πρακτικά: 10ο Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών με θέμα «Το παιχνίδι στη Μάθηση και στη Διδασκαλία των Μαθηματικών», Αθήνα.

Δουκάκης, Σ., Γιαννοπούλου, Π., & Πέρδος, Α. (2012). Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας. Στο Θ. Μπράτιτσης, (Επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής» (σ. 157-166), Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα.

Σαράφης, Ι., Ντρίζος, Δ., Πέρδος, Α., & Δουκάκης, Σ. (2011). Θεώρημα Bolzano: Μια διδακτική προσέγγιση στην βάση της αλληλεπίδρασης των Μαθηματικών και του προγραμματισμού, Πρακτικά 28ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, Αθήνα.

Πέρδος, Α., Σαράφης, Ι., Δουκάκης, Σ., & Ντρίζος, Δ. (2011). Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και Μαθηματικά: Μια αλγοριθμική προσέγγιση του θεωρήματος Bolzano, CIE2011-Conference on Informatics in Education 2011, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, 7-9 Οκτωβρίου 2011, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ.  (2011). Η γνώση περιεχομένου, παιδαγωγικής, τεχνολογίας ως εφόδια του δασκάλου των Μαθηματικών, Εργαστήριο στο πλαίσιο του Συνεδρίου, στο Πόρποδα, Α. & Σαλταμπάσης, Ν. (Επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», 6-8 Μαΐου 2011, Σύρος, σελ. 1616-1619.

Δουκάκης, Σ., Ζυμπίδης, Δ., & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ.  (2011). Η τεχνολογική, παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των προπτυχιακών φοιτητών/τριών δημοτικής εκπαίδευσης στη γεωμετρία. Η μελέτη της τεχνολογικής γνώσης περιεχομένου. Στο Χ. Παναγιωτακόπουλος (Επιμ.), 2ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ένταξης και χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, (σ. 257-268), Πάτρα.

Πέρδος, Α., Δουκάκης, Σ., & Γιαννοπούλου, N. (2011). Αλγοριθμική προσέγγιση της μετατροπής από μία εντολή επανάληψης σε άλλη, Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο», 1-3 Απριλίου 2011, Ιωάννινα, σελ. 164-173.

Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., Αδαμόπουλος, Ν., Τσιωτάκης, Π., Ψαλτίδου, Α., Στέργου, Σ.,  &  Σταυράκη, Α. (2011). Εμπειρική Έρευνα σε Εκπαιδευτικούς για το Μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Νέα Δεδομένα και Αποτελέσματα, Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο», 1-3 Απριλίου 2011, Ιωάννινα, σελ. 174-181.

Δουκάκης, Σ. (2011). Πανελλαδικές Εξετάσεις στο Μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο», 1-3 Απριλίου 2011, Ιωάννινα, σελ. 190-197.

Δουκάκης, Σ., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., & Ζυμπίδης, Δ. (2010). Παιδαγωγική κατάρτιση εκπαιδευτικών στη χρήση ψηφιακών εργαλείων. Το παράδειγμα δύο ερευνών, Πρακτικά 27ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, 19-21 Νοεμβρίου 2010, Χαλκίδα, σελ. 266-275.

Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., & Αδαμόπουλος, Ν. (2010). Χαρακτηριστικά και προτιμήσεις των εκπαιδευτικών πληροφορικής για την επιμόρφωση στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, στο Τζιμογιάννης, Α. (Επιμ.) Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνέδριου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 23-26 Σεπτεμβρίου 2010, Κόρινθος, σελ. 673-680.

Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., & Αδαμόπουλος, Ν. (2010). Εμπειρική έρευνα σε εκπαιδευτικούς για τις διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Στο Αλεξανδρής, Ν., Μπελεσιώτης, Β. & Βλάμος, Π. (Επιμ.) Workshop on Informatics in Education, (WIE 2010), 14th Panhellenic Conference in Informatics (PCI 2010), 10-12 September 2010, Tripoli, Greece, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, σελ. 85-100.

Ιωαννίδης, Ν., Κοίλιας, Χ., Κανίδης, E., Δουκάκης, Σ., & Πατριαρχέας, Κ. (2010). Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Μάθημα Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον, στο Γρηγοριάδου, Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής της Πληροφορικής, 9-11 Απριλίου 2010, Αθήνα, σελ. 454-457.

Δουκάκης, Σ., & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ. (2009). Η ανάπτυξη της τεχνολογικής γνώσης, της παιδαγωγικής γνώσης και της γνώσης του περιεχομένου στα Μαθηματικά, των προπτυχιακών φοιτητών μέσω της χρήσης εκπαιδευτικών λογισμικών και της δημιουργίας εκπαιδευτικών σεναρίων. Στο Καλαβάσης, Φ., Καφούση, Σ., Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Σκουμπουρδή, Χ. & Φεσάκης, Γ. (Επιμ.), Πρακτικά του 3ου συνεδρίου της Ένωσης ερευνητών διδακτικής των Μαθηματικών, με θέμα: Μαθηματική εκπαίδευση και οικογενειακές πρακτικές, 29-31 Οκτωβρίου 2009, Ρόδος, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, σελ. 817-818.

Doukakis, S., Koilias, Ch., & Chionidou-Moskofoglou, M. (2009). An Undergraduate Primary Education Teaching Practicum Design on integrating Technological, Pedagogical and Mathematical Knowledge (TPACK) via teaching Scenarios and it’s participated Students’ Satisfaction research results in Alexandris, N. & Chrissikopoulos, V. (Eds.), 13th Panhellenic Conference in Informatics (PCI 2009), Workshop in Education, 10-12 September 2009, Corfu, Greece, New Technologies Publications, pp. 197-216.

Ζυμπίδης, Δ., Δουκάκης, Σ., & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ. (2009). Τα Εκπαιδευτικά Λογισμικά του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα Μαθηματικά του Δημοτικού Σχολείου: Προτάσεις για την αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη, στο Πολίτης, Π. (Επιμ.), 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ένταξης και χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, 24-26 Απριλίου 2009, Βόλος, σελ. 892-893.

Κοίλιας, Χ., Ψαλτίδου, Α., Δουκάκης, Σ., Γιαννοπούλου, Π., & Αναστασάτος, Σ. (2008). Έρευνα ικανοποίησης των μαθητών/τριών της Α΄ Γυμνασίου από το βιβλίο της Πληροφορικής, 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση-Το σχολείο της διαθεματικότητας και της ευρυζωνικότητας», 11-12 Απριλίου 2008, Ρόδος.

Δουκάκης, Σ. (2005). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ως εργαλείο επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης, 2o Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: αδυναμίες, δυνατότητες, προοπτικές», 21–22 Οκτωβρίου 2005, Κοζάνη.

Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., & Δουκάκης, Σ. (2005). Αξιολόγηση μαθητών/τριών στα μαθηματικά στην πρώτη σχολική εκπαίδευση. Η περίπτωση του φακέλου εργασιών-portfolios, στο Κακανά, Δ.Μ., Μπότσογλου, Κ., Χανιωτάκης, Ν. & Καβαλάρη, Ε. (Επιμ.), 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο OMEP με θέμα: Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Παιδαγωγική & διδακτική διάσταση, 14-16 Οκτωβρίου 2005, Βόλος, σελ. 291-299, Εκδόσεις Αδελφών Κυριακίδη α.ε.

Φανίκος, Α., Δουκάκης, Σ., Κανίδης, Ε., Πύρζα, Θ., & Τσιωτάκης, Π. (2005). Το Μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» στο Ενιαίο Λύκειο: Απολογισμός, Προβληματισμοί, Προτάσεις, στο Τζιμογιάννης, Α. (Επιμ.) Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου «Διδακτική της Πληροφορικής» (Στρογγυλό τραπέζι), 7-9 Οκτωβρίου 2005,  Κόρινθος.

Τσιωτάκης, Π., & Δουκάκης, Σ. (2005). Πρόταση διδασκαλίας των δομών επανάληψης για το μάθημα ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον στο εργαστήριο, στο Γιαλαμά, Α., Τζιμόπουλος, Ν. & Χλωρίδου, Α. (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», 13-15 Μαΐου 2005, Σύρος, σελ. 98-104.

Βακερλής, Γ., Δουκάκης, Σ., & Γιαννοπούλου, Ν. (2005). Μια πρόταση διαθεματικής διδασκαλίας Βιολογίας, Ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον και Μαθηματικών με τη χρήση των ΤΠΕ, στο Γιαλαμά, Α., Τζιμόπουλος, Ν. & Χλωρίδου, Α. (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», 13-15 Μαΐου 2005, Σύρος, σελ. 293-301.

Μοσκοφόγλου-Χιονίδου, Μ., Δουκάκης, Σ., & Μαντζανάρης, Κ. (2005). Αξιολόγηση με Φάκελο εργασιών (Portfolio και e-Portfolio). Η Μαθησιακή Αποτίμησή της, Παρουσίαση στο Συνέδριο Εκπαιδευτικές αλλαγές, η παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου, 8-10 Απριλίου 2005, Πάτρα.

Δουκάκης, Σ. (2005). Η συνεισφορά των φακέλων εργασιών (portfolios) και των e-portfolios στη διδασκαλία Μαθηματικών εννοιών στο Λύκειο, στο Κατσαργύρης, Β., Παναγιώτου, Ε., Δέμης, Α., Μηλιώνης, Χ., Ζάχος, Ι., Λυγάτσικας, Ι.  & Καραγκούνη. Ε. (Επιμ.) Πρακτικά Επιστημονικής Ημερίδας Η Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Λύκειο, 3-4 Μαρτίου 2005, Βαρβάκειος Σχολή, Αθήνα, σελ. 115-122, Έκδοση της Βαρβακείου Σχολής.

Δουκάκης, Σ., & Κοίλιας, Χ. (2004). Προτάσεις για την αναμόρφωση του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, στο Γρηγοριάδου Μ., Ράπτης Α., Βοσνιάδου Σ. & Κυνηγός Χ. (Επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», 29-3 Οκτωβρίου 2004, Αθήνα, Τόμος Β΄, σελ. 183-190, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Κοίλιας, Χ., Δουκάκης, Σ., Γιαννοπούλου, Π., & Ψαλτίδου, Α. (2004). Μια στατιστική έρευνα των παραμέτρων διδασκαλίας του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, στο Πολίτης, Π., (Επιμ.), Πρακτικά 2ης Διημερίδας Διδακτικής Πληροφορικής, 16-17 Ιανουαρίου 2004, Βόλος, σελ. 106 – 115, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., & Δουκάκης, Σ. (2004). Αναλυτικά Προγράμματα Ε.Π.Σ.Σ., Δ.Ε.Π.Π.Σ., αξιολόγηση μαθητών/τριών στα Μαθηματικά. Η περίπτωση του φακέλου εργασιών, Πρακτικά 21ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, 19-21 Νοεμβρίου 2004, Τρίκαλα, σελ. 610 – 621.

Γιαννοπούλου, Π., Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., & Ψαλτίδου, Α. (2003). Τα μαθηματικά ως εργαλείο για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Πρακτικά 20ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με θέμα: Η διαδρομή του παιδιού στα Μαθηματικά από την προσχολική ηλικία μέχρι την ενηλικίωση, 7-9 Νοεμβρίου 2003, Βέροια, σελ. 108-117.

Γιαννοπούλου, Π., Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., & Ψαλτίδου, Α. (2003). Διδάσκοντας το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, 6η Διημερίδα για την Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ΕΠΥ, 31-01 Νοεμβρίου 2003, Αθήνα, σελ. 105-118.

Γιαννοπούλου, Π., Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., & Ψαλτίδου, Α. (2003). Στρατηγικές κατά τη διδασκαλία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, στο Τριανταφυλλίδης, Τ., Χατζηκυριάκου, Κ., Πολίτης, Τ. & Χρονάκη, Α. (Επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Διδακτική των Μαθηματικών και Πληροφορική στην Εκπαίδευση», 10-13 Οκτωβρίου 2003, Βόλος, σελ. 310-316, Εκδόσεις Εκδοτικές επιχειρήσεις Γ. και Κ. Δαρδανού.

Κοίλιας, Χ., Δουκάκης, Σ., & Ψαλτίδου, Α. (2003). Η σημασία του αλγορίθμου και τα πλεονεκτήματα της αλγοριθμικής επίλυσης στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, στο Ιωσηφίδου, Μ. & Τζιμόπουλος, Ν. (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», 9-11 Μαΐου 2003, Σύρος, Τόμος Α΄, σελ. 742-750, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Ημερίδες

Δουκάκης, Σ., Βροντάκης, Εμ., Μιχαλοπούλου, Γ., & Διαμάντης, Χ. (2013). Οι απόψεις μαθητών/τριών Γυμνασίου για την ένταξη των μικροπειραμάτων στην μαθηματική τάξη, Ημερίδα με θέμα: Αξιοποιώντας, με καλές πρακτικές, ψηφιακά μέσα και εργαλεία στη διδασκαλία των Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, 26 Ιανουαρίου 2013, Εκπαιδευτήρια Δούκα, Αθήνα.

Ψαλτίδου, Α. & Δουκάκης, Σ. (2013). Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική, Ημερίδα με θέμα: Αξιοποιώντας, με καλές πρακτικές, ψηφιακά μέσα και εργαλεία στη διδασκαλία των Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, 26 Ιανουαρίου 2013, Εκπαιδευτήρια Δούκα, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ. (2011). Η Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου των Εκπαιδευτικών που διδάσκουν Μαθηματικά. Διημερίδα: Τεχνολογίες Αιχμής στην εκπαιδευτική πράξη, 5-6 Φεβρουαρίου 2011, Εκπαιδευτήρια Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ. (2010). Η Τεχνολογική, Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου των Εκπαιδευτικών. 2η Ημερίδα για τις ΤΠΕ στην διδακτική πράξη: Η ενσωμάτωση των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία, 20 Νοεμβρίου 2010, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Αθήνα.

Doukakis, S. (2009). Undergraduate Primary Teachers’ prepardness to use National Mathematical Software in the Classroom. Doctoral and Junior Faculty Consortium, 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, 25-27 September 2009, Athens University of Economics and Business, Greece.

Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., Ζυμπίδης, Δ., & Δουκάκης, Σ. (2009). Εκπαιδευτικά Λογισμικά Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και η Χρήση τους στη Διδακτική Πράξη. Μελέτη Διαδικασιών και ανάλυση αποτελεσμάτων ενδοσχολικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση τους στη διδακτική πράξη και η προετοιμασία των φοιτητών/τριών του Π.Τ.Δ.Ε. για την Παιδαγωγική Χρήση των Ε.Λ.Π.Ι.Μ. Ημερίδα Παιδαγωγικής αξιοποίησης των Νέων Μέσων στη διδασκαλία, 7 Μαΐου 2009, Ρόδος.

Δουκάκης, Σ. & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ., & Ζυμπίδης, Δ. (2008). Έρευνα σε εκπαιδευτικούς σε θέματα σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών, Ημερίδα Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε. Β΄ Αθήνας, «Η Αξιολόγηση στη Διδακτική Πράξη», 23 Φεβρουαρίου 2008, Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ. (2007). Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και η Αξιολόγηση Μαθητών και Μαθητριών, Ημερίδα: Η Διαθεματικότητα στη Διδακτική Πράξη, 27 Μαρτίου 2007, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Αθήνα.

Δουκάκης, Σ. (2006). Αξιολόγηση των μαθητών/τριών βασισμένη στις Τ.Π.Ε. Η περίπτωση των ηλεκτρονικών φακέλων δραστηριοτήτων, Ημερίδα: Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη Διδακτική Πράξη, 4 Φεβρουαρίου 2006, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Αθήνα.

Χιονίδου – Μοσκοφόγλου, Μ. & Δουκάκης, Σ., (2005). Αξιολόγηση μαθητών/τριών στα μαθηματικά στην πρώτη σχολική εκπαίδευση. Η περίπτωση του φακέλου εργασιών – portfolios, στο Κακανά Δ.Μ, Μπότσογλου Κ., Χανιωτάκης, Ν. & Καβαλάρη Ε. (Επιμ.), Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Παιδαγωγική και Διδακτική διάσταση, Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνέδριου OMEP, 14-16 Οκτωβρίου 2005, Βόλος, Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη α.ε.

Φανίκος, Α., Δουκάκης, Σ., Κανίδης, Ε., Πύρζα, Θ. & Τσιωτάκης, Π. (2005). Το Μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» στο Ενιαίο Λύκειο: Απολογισμός, Προβληματισμοί, Προτάσεις, στο Τζιμογιάννης Α. (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική της Πληροφορικής», Κόρινθος, 7-9 Οκτωβρίου 2005, σελ. 571-574, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Βακερλής, Γ., Δουκάκης, Σ. & Γιαννοπούλου, Π. (2005). Μία πρόταση διαθεματικής διδασκαλίας Βιολογίας, Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και Μαθηματικών με τη χρήση των Τ.Π.Ε., 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», 13-15 Μαΐου 2005, Σύρος, σελ. 293-301.

Τσιωτάκης, Π. & Δουκάκης, Σ. (2005). Πρόταση Διδασκαλίας των Δομών Επανάληψης για το Μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στο Εργαστήριο», στο Γιαλαμά Γ.,Τζιμόπουλο Ν. & Χλωρίδου Α. (Επιμ.), 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», 13-15 Μαΐου 2005, Σύρος, σελ. 98-104.

Χιονίδου – Μοσκοφόγλου, Μ., Δουκάκης, Σ. & Μαντζανάρης, Κ. (2005). Αξιολόγηση με Φάκελο Εργασιών (Portfolio και e-Portfolio). Η Μαθησιακή Αποτίμησής της, Εισήγηση στο 7ο Ετήσιο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστήμιου Πατρών με θέμα: «Εκπαιδευτικές αλλαγές, η παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου», Πάτρα, 8-10 Απριλίου 2005.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: