Κατανομή μαθητών στα μαθήματα Πληροφορικής ανάλογα με το επίπεδο των γνώσεών τους


Μία ενδιαφέρουσα τροπολογία ψηφίστηκε στις 10/04/2012, η οποία αφορά τα μαθήματα Πληροφορικής στα ιδιωτικά σχολεία.

Με την προσθήκη – τροπολογία και τη νέα ρύθμιση που αφορά τόσο την πρωτοβάθμια όσο και τη δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση, παρέχεται η δυνατότητα στα μαθήματα της πληροφορικής (επιπρόσθετα με τα μαθήματα των ξένων γλωσσών που ήδη ίσχυε) κατανομής των μαθητών κάθε τάξης, ανάλογα με το επίπεδο των γνώσεών τους, σε περισσότερα τμήματα.

Όπως αναφέρει η αιτιολογική έκθεση:

Με τον τρόπο αυτό αφ’ ενός ενισχύεται η διδασκαλία της πληροφορικής και των ξένων γλωσσών, αφ’ ετέρου, δε, προφυλάσσεται το αντίστοιχο εκπαιδευτικό προσωπικό από το ενδεχόμενο απολύσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Βάσει αυτής της ρύθμισης, θα μπορούσαν να κατανέμονται οι μαθητές σε περισσότερα τμήματα, ανάλογα με το επίπεδο γνώσεών τους, ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα …

Explore posts in the same categories: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Εκπαίδευση, Πληροφορική στην εκπαίδευση

Ετικέτες: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: