Η διερεύνηση της TPACK σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στην Σιγκαπούρη


Πρόσφατα δημοσιεύτηκε ένα άρθρο στο Journal of Computer Assisted Learning με τίτλο Examining the technological pedagogical content knowledge of Singapore pre-service teachers with a large-scale survey από τους J.H.L. Koh, C.S. Chai & C.C. Tsai (26, 563–573).Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησαν με ερωτηματολόγιο για τη διερεύνηση της TPACK σε 1185 μελλοντικούς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Σιγκαπούρη, με τη χρήση διερευνητικής παραγοντικής ανάλυσης, ανέδειξαν πάντε διακριτές γνώσεις: τεχνολογική γνώση, γνώση της διδακτέας ύλης (περιεχομένου), γνώση παιδαγωγικής, γνώση της διδασκαλίας με την τεχνολογία, και γνώση για κριτικό στοχασμό. Οι συμμετέχοντες/ουσες δεν μπορούσαν να διακρίνουν εννοιολογικά τις συνιστώσεις της TPACK όπως την τεχνολογική γνώση περιεχομένου (TCK) και την τεχνολογική παιδαγωγική γνώση (TPK). Επιπλέον, παρατηρούνται μερικές διαφορές σε σχέση με τις αντιλήψεις τους για την TPACK ως προς το φύλο. Ωστόσο, η ηλικία και η εμπειρία διδασκαλίας δεν συσχετίζονται σημαντικά με την TPACK.

Abstract:

This paper examined the profile of Singaporean pre-service teachers in terms of their technological pedagogical content knowledge (TPACK). A total of 1185 pre-service teachers were studied with a TPACK survey.An exploratory factor analysis found five distinctive constructs: technological knowledge, content knowledge, knowledge of pedagogy, knowledge of teaching with technology and knowledge from critical reflection. The participants of this study did not make conceptual distinctions between TPACK constructs such as technological content knowledge and technological pedagogical knowledge. There were some differences in their TPACK perceptions by gender. However, the influence of age and teaching level were not strong. The methodological and theoretical implications for the development of TPACK surveys were discussed.

Explore posts in the same categories: TPACK (TPCK) ΤΠΓΠ

Ετικέτες:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: