Bιογραφικό

Ο Σπύρος Δουκάκης έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές

  • στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου του Amsterdam με υποτροφία του ΙΚΥ και
  • στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ του ΤΕΙ Αθήνας.

Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών διπλωμάτων:

  • στις Επικοινωνίες Υπολογιστών και Δίκτυα, Leeds Beckett University, Μεγάλη Βρετανία,
  • στη Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,
  • σε Σπουδές στην Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Το 2012 αναγορεύθηκε διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στον τομέα της Μαθηματικής Εκπαίδευσης με έμφαση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών.

Εργάζεται ως καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής στο Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος και ταυτόχρονα έχει το ρόλο τού συμβούλου ακαδημαϊκής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Το 2012 ανέπτυξε στο Pierce το πρώτο πρόγραμμα e-tutoring που λειτουργεί στην Ελλάδα. Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας για την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών Λυκείου, ως μέλος επιτροπής επιμόρφωσης για τις Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση και ως ειδικός επιστήμονας – εμπειρογνώμονας ανάπτυξης μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για το Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Επιπλέον, είναι πιστοποιημένος επιμορφωτής Β επιπέδου και μέλος του κύριου διδακτικού προσωπικού του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και συμμετέχει σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε θέματα παιδαγωγικής, μαθηματικών, πληροφορικής, καινοτομίας και αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών.

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στη Σχολή Αξιωματικών της Αστυνομικής Ακαδημίας και το ΤΕΙ Αθήνας και έχει εργαστεί ως ερευνητής στο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Για το εκπαιδευτικό του έργο έχει βραβευτεί από το Harvard Club of Boston με το βραβείο «Excellence in Teaching», από το Πανεπιστήμιο Αθηνών με ειδική μνεία για την «Εκπαίδευση και Μάθηση 2.0» και από το Υπουργείο Παιδείας για το ψηφιακό περιοδικό «Περιοδική e-Έκδοση για τα Μαθηματικά Γυμνασίου».

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε περιοδικά και συνέδρια (διεθνή και ελληνικά), έχει συγγράψει κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους και έχει συμμετάσχει σε πλήθος μελετών. Επιπλέον, έχει συγγράψει το βιβλίο «Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» και έχει επιμεληθεί την έκδοση: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον». Τέλος, είναι ένας εκ των συγγραφέων του σχολικού βιβλίου: «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης Η/Υ» που διδάσκεται στη Β΄ Λυκείου, του ψηφιακού περιοδικού «Περιοδική e-Έκδοση για τα Μαθηματικά Γυμνασίου» και πέντε ακόμα βιβλίων πληροφορικής για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.


Αρέσει σε %d bloggers: